Are you following along?

May 30, 2017

(Português no fim)
Since I met Liesl that I've been asking her to make a shorts pattern... I'm in shorts all the time, summer and winter! I was so happy when I came back from the trip and she presented me with the perfect shorts pattern, I went to make it as soon as I got it! I made a flower version with some left overs from some pants, more wintery and used it non stop with tights. When the warmer weather came I had to make a fresher version of the Soho Shorts/Skirt so I've used some fabric from Liesl, I love her fabric collection. I'm so sad I'm running out, I've used almost all her fabrics and only have left some scarps!
Do you need some shorts/Skirt? Head over to OliverandS blog and follow the sew along... They are so cleverly made!
Here I'm in my shorts...

*****
Desde que conheci a Liesl que a andei a chatear para fazer um molde de calções... Uso calções quase todos os dias, no inverno e verão! Fiquei tao contente, assim que cheguei de viagem, e vi o molde de calções que a Liesl tinha feito, fui logo fazer uns! Fiz uma versão de flores com uma sobra de tecido que tinha de umas calças, mais invernosa e usei sem parar com meias. Quando o tempo começou a ficar mais quente precisava mesmo de fazer outro Soho Shorts/Skirt mais fresquinhos. Usei um tecido também da Liesl, adoro a coleção de tecidos dela, já usei quase todos e só me sobram alguns retalhos pequeninos.
Precisam de calções/saia? Vai ao blog de OliverandS, há um cose comigo dos calções... Sao feitos de maneira tao "inteligente"!
Aqui estou eu com os meus calções...

You Might Also Like

2 Brilliant Thoughts

  1. Those are adorable! You can dress those up or down and with the 2 different lengths and all the choices of fabrics the options are endless!! Very cute on you too!

    ReplyDelete